دانلود مقاله پیرامون یک شاخصه شرایط صحت و ایمنی پلها

هدف و گستره نظرسنجی

ساختارهای پل، حلقه های ارتباطی مهمی را در یک سیستم راه، ایجاد می نمایند. پلها، یکی از بخشهای راه هستند که نیاز به بیشترین توجه دارند و 30 درصد از سرمایه گذاریهای کلی در بخش راه را به خود اختصاص می دهند. پلها، راههایی کلیدی به منظور تضمین ایمنی ترافیک راه، هستند و پلها نقش مهمی در حفظ و نگهداری محیط زیست دارند. نیمه دوم قرن بیستم، شامل توسعه جهانی چشمگیری در زمینه ترافیک راه بوده است که طی آن رشد قابل ملاحظه ای در تعداد پلهای احداث شده طی دهه 1950 و 1960 صورت گرفته است (جدول 2-1). هرچند این رشد در دهه 1970 به اوج خود رسید. با این حال، بسیاری از کشورها، برای احداث راهها، همچنان نیاز به سرمایه گذاری در پلها دارند.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                      صفحه

1- مقدمه………………………………………………………………………………………………

2- هدف و گستره نظر سنجی………………………………………………………………….

3- سیستم های بازرسی و مجموعه قوانین…………………………………………………

1-3- موارد عمومی………………………………………………………………………………..

2-3- استانداردهای بازرسی یا دستنامه ها…………………………………………………..

3-3- منظور و گستره بازرسی………………………………………………………………….

4-3- تناوب و دفعات بازرسی………………………………………………………………….

5-3- شیوه بازرسی………………………………………………………………………………..

6-3- بازرس…………………………………………………………………………………………

7-3- مدیریت اطلاعات بازرسی……………………………………………………………….

8-3- امکانات بازرسی…………………………………………………………………………….

4- تکنیک های بازرسی…………………………………………………………………………..

1-4- شرایط حاضر و گرایش ها………………………………………………………………

1-1-4- تکنیک های بازرسی برای اعضای فولادی سازه……………………………..

2-1-4- تکنیک های بازرسی برای اعضای بتنی سازه………………………………….

3-1-4-تکنیک های بازرسی برای پایه های میانی پل، پایه های کناری پل

فونداسیون ها…………………………………………………………………………………………

4-1-4- تکنیک های بازرسی برای تجهیزات فرعی…………………………………….

2-4- مثالهایی از تکنولوژی بازرسی در حال توسعه…………………………………….

1-2-4- کاربردهای GPR برای ارزیابیهای کف پل (فنلاند)………………………..

2-2-4-آزمایش غیرمخرب پلهای بتنی از طریق سیستمScorpion (فرانسه)…..

3-2-4- سیستم بازرسی خودکار تاوه RC (ژاپن)……………………………………….

4-2-4- اندازه گیریهای کف پل با استفاده از رادار محرک (سوئد)………………..

5-2-4- اندازه گیری پتانسیل (سوئیس)……………………………………………………

3-4- موضوعاتی در آینده……………………………………………………………………….

5- مثالی از تکنیک های تشخیص در مدیریت پل……………………………………….

1-5- تصویر کیفی ساختارها (فرانسه)……………………………………………………….

2-5- معیاری برای مدیریت پلهای راه (ایتالیا)…………………………………………….

3-5- تخمین فراوانی پلهای راه (ژاپن)………………………………………………………

4-5- تحریم موقتی پل های PC پس کشیده (انگلستان)………………………………

5-5- دستورالعمل هایی به منظور ایجاد حالت فنی پل (رومانی)……………………

6- خلاصه و توصیه ها……………………………………………………………………………

7- فهرست نگاری………………………………………………………………………………….

8- ضمیمه…………………………………………………………………………………………….

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود مقاله نور در گرافیک

چکیده

 در عصر حاضر از انوع طراحی نوری برای ایجاد روشنایی روزمره استفاده می شود که قسمتی از این طراحی نوری در اختیار طراحان گرافیک قرار گرفته است.

 امروزه نور در زمنیه ی گرافیک چنان تنوعی یافته است که کمتر کسی را می توان یافت که برای تبلیغات محیطی از نور پردازی استفاده نکرده باشد. اما طراحان زیادی هستند که تجربه و آگاهی لازم را در مورد خصوصیات و ویژگی های نور ندارند. این مسئله باعث می شود که ایده های خلاقانه آنها به هنگام استفاده و اجرا جلوه ی واقعی خود را نداشته باشد. بنابر این بهتر است که طراح قبل از شروع نور پردازی با ویژگی های و خصوصیات نور و تجهیزات آن آشنا شود  تا نور بتواند باعث خلق یک اثر هنری شده و جلوه  ی خود را به طور معجزه آسا نشان دهد.

          در این تحقیق سعی شده است که طراحان با نور پردازیها و کاربرد آنها در تبلیغات و استفاده درست از وسایل نور پردازی در جایگاه مناسب با خصوصیات خاص آن آشنا شده و در رشته ی کاری خود حضور مثبت یابند و کارهای نفس به جا گذارند.

                                                            -  فهرست مطالب -

تقدیم                                                                                                          الف

قدر دانی                                                                                                      ب

فهرست مطالب                                                                                           ج

چکیده                                                                                                         1

                                                    فصل اول- کلیات تحقیق

مقدمه                                                                                                        4

بیان موضوع                                                                                                 7

اهداف تحقیق                                                                                               9

اهیمت و ضرورت موضوع                                                                               10

تعریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی                                                                11

                                                             فصل دوم

پیشینه تحقیق

نور و انواع آن                                                                                               13

تاثیرات نور                                                                                                   16

تأثیر نور بر روی جسم انسان                                                                            18

ارزش و زیبایی نور                                                                                           21

منابع روشنایی                                                                                              24

جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور                                                                 28

جهت نور                                                                                                       31

کیفیت نور                                                                                                    34

کمیت نور                                                                                                    35

                                                          فصل سوم

نورپردازی                                                                                                      39

ایجاد جلوه در اشیاء به وسیله نورپردازی                                                             43

متداولترین نورپردازی                                                                                     45

نورپردازی شاعرانه                                                                                          47

                                                       فصل چهارم

پروژکتور                                                                                                       50

LCD ها                                                                                                      52

          شناخت LCD                                                                                     55

          سیستم LCD                                                                                     57

          ساخت بزرگترین LCD انعطاف پذیر                                                      59

LED ها                                                                                                       61

          LED ها و کاربرد آن                                                                            61

          ویژگیهای LED ها                                                                               64

          استفاده از LEDها در تبلیغات                                                              68

DLP ها                                                                                                       72

          دستگاه ویدئو پرژکتور                                                                           72

          ساختار و سیستم دستگاه ویدئو پرژکتور                                                  73

          میزان درخشش                                                                                    75

          میزان دقت                                                                                         76

          اندازه تصویر                                                                                        77

          تفاوت سیستم LCD و DLP از لحاظ کیفیت و کنتراست رنگ                            79

          جایگاه سیستم  تبلیغات                                                                      82

                                                                  فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات                                                                                   86

                                                                  فصل ششم

منابع و مأخذ                                                                                                   90

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود پایان نامه رنگ در آثار فوویست

مقدمه:

       نقاشی تقلیدی است از طبیعت. هنرمند نقاش با الهام گرفتن از طبیعت پیرامون خود آثاری را خلق می کند. رنگ از عنصرهای مهم طبیعت به شمار می رود.  طراوت و شادابی یک اثر هنری که با رنگ سرو کار دارد بیشمار است. هنرمند مشاهده، کشف و خلق می کند. رنگ یکی از مهم ترین موضوعی است که در طی دوران مورد توجه هنرمندان بوده و خواهد بود. به این دلیل خواهد بود که هنوز هم در تئوری هنر در ارتباط با رنگ سوالات وجود دارد که پاسخ آنها مستلزم زمان و تحقیقاتی است. تا به امروز در این باره تحقیقاتی از سوی افراد مختلف در زمینه ها و رشته های مختلف صورت گرفته است. که این مطالعات توانسته پاسخ گویی بسیاری از سوالات باشد.رنگ به تنهایی موضوعی است وسیع برای تحقیق و مطالعه چرا که در تمامی زندگی بشر وجود دارد. و می توان از تمام لحاظ زیر ذربین قرار داد. یکی از قسمتهای که رنگ نقش مهمی ایفا می کند ،نقاشی است. که هنرمند با آن سرو کار دارد. یک هنرمند نقاش قبل از هر چیزی باید تعریف از رنگ در ذهن داشته باشد تا به تواند با رنگ ارتباط برقرار کند در غیر این صورت برخوردی غلط با این موضوع خواهد داشت. هر چند که انسان ذاتا در وجود خود نیروی دارد که می تواند با توجه به آن نیرو در مورد رنگ درست و به جا تصمیم بگیرد . اما امروزه امکانات و همچنین مطالب زیادی برای درک بهتر موضوع در اختیار است. به همین دلیل تنها اکتفا کردن به نیروی غریزی جواب گویی کاملی نیست. چرا که با مقایسه آثار هنرمندانی که قبل از نیوتن بودند. می توان فهمید که همه هنرمندان وفادار به طبیعت بودند در حالی که امروزه نقاشان و حتی هنرمندان رشته های دیگر نیز نسبت به رنگ دیدگاهی متفاوت دارند و همچنین برخوردی. امروزه  یک هنرمند خلاق با ایجاد یک اثر کاملا روانشناسی رنگ می تواند بسیاری از بیماریها از جمله آن دسته بیماریهای که روحی هستند درمان کند. در واقع موضوع رنگ نه تنها در هنر بلکه در تمامی زمینه ها به پیشرفت چشم گیری رسیده است. اما با همه اینها باز هم جای برای تحقیق دارد.

فهرست مطالب :

عنوان …………….. صفحه

مقدمه: 1

 فصل اول :

بخش اول : ماهیت رنگ….. 3

فلسفه رنگ ها: 3

هدف تیوری های فلسفی رنگ…. 9

مفهوم طبیعی رنگ: 12

علم رنگ یا فهم رنگ: 19

چهارچوب یکسان کننده رنگها: 22

رنگ ها کیفیت های ذاتی یا عینی.. 27

عین گرایی فلسفه مادی.. 28

چارچوبی تعدد گرایانه. 40

رنگ ها کیفیت های پدیده ی.. 42

فیزیک رنگ…. 44

روانشناسی رنگ…. 45

منشاء اهمیت رنگ…. 47

بخش دوم: سبک فوویسم.. 49

تاریخچه سبک فوویسم10 49

هنرمندان و آثارشان.. 52

آندره درن.. 52

هانری ماتیس…. 53

ژرژ روئو. 55

فصل دوم : رنگ در آثار فوویست

بخش اول : رنگ در آثار فوویست…. 59

رنگهای گرم و سرد. 59

هشت رنگ در روانشناسی.. 62

رنگ خاکستری.. 63

آبی.. 65

سبز. 67

قرمز : 70

زرد. 72

بنفش…. 74

قهوه ای.. 75

سیاه 77

خواص درمانی رنگهای منتخب رنگ قرمز. 79

خواص درمانی رنگ نارنجی.. 79

خواص درمانی رنگ زرد. 80

خواص درمانی رنگ سبز. 80

خواص درمانی رنگ آبی.. 81

خواص درمانی رنگ نیلی.. 81

خواص درمانی رنگ بنفش…. 81

بخش دوم : تجزیه و تحلیل آثار. 83

نتیجه گیری.. 94

ضمائم.. 99

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود مقاله ارتباط ورزش با ماساژ

ماساژ برای خانواده و دوستان شما، مادر بزرگها، کودکان و برای تمام کسانی است که دوستشان دارید. ماساژ از لحاظ جسمی برای کمک به اشخاص و مراقبت از آنها و به طور کلی برای تمام افرادی است که احساس می کنید می توانید با آنها در عمل مراقبت جسمی شریک شوید.
ویژگی خاص ماساژ، در برقراری ارتباط بدون کلامی است که در ذات خود، عملی غیرعادی نیست. برای مثال، ما اغلب سعی می کنیم کسانی که در اطرافمان زندگی می‌کنند، بدانند دوستشان داریم؛ با آنها همدردی می کنیم و قدرشان را می دانیم. وقتی فردی برای اولین بار به خوبی ماساژ داده می شود، وارد نوعی حالت جسمی- روانی می‌گردد که توصیف آن مشکل است. همچون لحظه وارد شدن به اتاقی که در آن تا به آن لحظه، قفل و از دید پنهان بوده است. کسانی با این حالت آشنا هستند که نوعی از مدیتیشن  روزانه را تمرین می کنند. هرچند لزومی ندارد که ماساژ دهنده در این مرحله توقف کند. او هرچه بیشتر بتواند آگاهی رو به افزایش ماساژ گیرنده را دریابد، به همان میزان می تواند نیروی درونی و تجربه اش را منتقل کند. کمترین تماس، تبدیل به بیان می شود؛ مانند طرحی با قلمی مناسب روی کاغذ حساس. پس ماساژ، القا کننده اعتماد، یکدلی و احترام، بدون به زبان آوردن سخن و به وسیله حسی صرفاً جسمی است. زیرا این لحظات می توانند با احساسی از کمال بیان شوند و هرگز، هیچ کلامی با آن برابری نخواهد کرد.

                                                                     فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

مقدمه……………………………………………………………………………………………………. -

چرا ماساژ………………………………………………………………………………………………. 1

فصل اول

تعاریف:

تعریف ماساژ………………………………………………………………………………………….. 3

تعریف ماساژ کودک…………………………………………………………………………………. 7

تعریف ماساژ درمانی………………………………………………………………………………… 8

تعریف حرکت درمانی………………………………………………………………………………. 9

تعریف تربیت بدنی سنتی…………………………………………………………………………… 11

تعریف بازتاب درمانی………………………………………………………………………………. 15

فصل دوم

بخش اول:

دیدگاههای حرکت درمانی…………………………………………………………………………. 18

بخش دوم:

نظریه ها، نظامها و تکنیکهای ویژه………………………………………………………………… 22

ماریامونته سوری………………………………………………………………………………………. 22

ژان پیاژه………………………………………………………………………………………………… 23

ب.اف.اسکینر………………………………………………………………………………………….. 24

بخش سوم:

تربیت بدنی……………………………………………………………………………………………. 24

رادولف لابان و تربیت حرکتی…………………………………………………………………….. 25

موسکاموستون- از دستور تا کشف……………………………………………………………….. 27

فصل سوم

بخش اول:

انواع حرکت درمانی…………………………………………………………………………………. 29

حرکت فعال…………………………………………………………………………………………… 29

حرکات غیرفعال………………………………………………………………………………………. 29

بخش دوم:

انواع حرکات ماساژ………………………………………………………………………………….. 33

انواع نوازش کردن (استروک)……………………………………………………………………… 34

فشردن (نیدینگ)……………………………………………………………………………………… 38

ضربه زدن (پرکاشن)………………………………………………………………………………… 41

حرکات لرزشی……………………………………………………………………………………….. 42

ممنوعیتهای ماساژ…………………………………………………………………………………….. 43

فصل چهارم

بخش اول:

رفتار حرکتی…………………………………………………………………………………………… 45

علل خامی حرکتی……………………………………………………………………………………. 46

عوامل روانی اجتماعی و خام حرکتی جسمانی………………………………………………… 48

بدکارکردیهای مغزی…………………………………………………………………………………. 49

مشکلات استخوانی و نابهنجاریهای اسکلتی……………………………………………………. 55

نشانگان کودک خام حرکت………………………………………………………………………… 56

فصل پنجم

بخش اول:

رویکردهای درمانی استاندارد برای بهبود بدکارکردی حرکتی………………………………. 60

آرامش دهی……………………………………………………………………………………………. 60

آمادگی جسمانی……………………………………………………………………………………… 60

نیرومندی……………………………………………………………………………………………….. 60

انعطاف پذیری مفصل……………………………………………………………………………….. 60

مقاومت عضلانی……………………………………………………………………………………… 60

مقاومت قلبی- ریوی………………………………………………………………………………… 60

هماهنگی……………………………………………………………………………………………….. 60

وضعیت بدنی…………………………………………………………………………………………. 60

بخش دوم:

تاثیر ورزش و فعالیتهای بدنی بر روی اعصاب………………………………………………… 62

حرکت درمانی در اختلالات روحی و روانی…………………………………………………… 63

حرکت درمانی و فیزیوتراپی در ناراحتیهای عصبی…………………………………………… 66

شیاتزو (طب سوزنی)……………………………………………………………………………….. 67

روش درمان در شیاتزو……………………………………………………………………………… 68

آب درمانی و حمام درمانی………………………………………………………………………… 69

دست درمانی یا درمان با دست “Manual Yheropy”………………………………………..

فصل ششم

بخش اول:

ماساژ، حرکت و تحرک…………………………………………………………………………….. 72

چرا تماس اهمیت دارد……………………………………………………………………………… 74

بخش دوم:

روغن های اصلی ماساژ…………………………………………………………………………….. 76

روغن بذر انگور………………………………………………………………………………………. 76

روغن بادام شیرین……………………………………………………………………………………. 77

روغن نارگیل………………………………………………………………………………………….. 77

بخش سوم:

روغنهای اصلی……………………………………………………………………………………….. 78

اسطو خودوس انگلیسی…………………………………………………………………………….. 79

بابونه…………………………………………………………………………………………………….. 79

درخت چای…………………………………………………………………………………………… 80

رز………………………………………………………………………………………………………… 80

کندر……………………………………………………………………………………………………… 80

مر (نوعی صمغ)……………………………………………………………………………………… 80

فصل هفتم

بخش اول:

آماده شدن برای شروع مراحل ماساژ…………………………………………………………….. 82

مراحل ماساژ…………………………………………………………………………………………… 82

چگونه ماساژ به بدن کمک می کند……………………………………………………………….. 83

اثرات ماساژ بر دستگاههای مختلف بدن………………………………………………………… 84

شل شدن بدن و بهبود گردش خون………………………………………………………………. 85

بخش دوم:

انواع درمان…………………………………………………………………………………………….. 86

درمان سوئدی…………………………………………………………………………………………. 86

ماساژ درمانی شرقی………………………………………………………………………………….. 87

درمان بیماری های استخوانی………………………………………………………………………. 88

ماساژ درمانی عصبی عضلانی……………………………………………………………………… 89

رایحه درمانی………………………………………………………………………………………….. 89

بخش سوم:

ماساژ نشسته چیست؟……………………………………………………………………………….. 90

فصل هشتم

بخش اول:

درک هندشیاتسو………………………………………………………………………………………. 100

آمادگی برای استفاده از شیاتسو به عنوان یک درمان………………………………………….. 100

نصف النهار، تی‌سو‌بو، کیو و جیتسو………………………………………………………………. 101

تی‌سو‌بو…………………………………………………………………………………………………. 102

کیو و جیتسو…………………………………………………………………………………………… 102

جدول نقاط فشاری مورد استفاده در ماساژ شیاتسو…………………………………………… 103

درک مراحل اساسی ماساژ برای شیاتسو…………………………………………………………. 104

بخش دوم:

درک بازتاب شناسی…………………………………………………………………………………. 105

روشهای آرام سازی مورد استفاده در بازتاب شناسی…………………………………………. 106

استفاده از روشهای Basic Holding (تماس با کف دست)…………………………………. 107

استفاده از روشهای Basic Finger (بر اساس انگشت)……………………………………….. 108

فصل نهم

ترجمه مقالات اینترنتی

مقاله A: بررسی مدارک موجود در اثر گذاری، بی خطری و هزینه طب سوزنی،

ماساژ درمانی و اشعه درمانی در درمان درد ستون فقرات…………………………………… 110

مقاله B: رایحه درمانی و ماساژ مدارک ساندرا با کل بی خطری و کارآمدی استفاده

از رایحه درمانی و ماساژ را توسط پرستاران کودکان بررسی می کند……………………… 125

مقاله C: آیا ماساژ درمانی در درمان استرس موثر است؟…………………………………….. 136

فصل دهم

فهرست منابع فارسی و انگلیسی و اینترنتی

منابع فارسی و انگلیسی…………………………………………………………………………….. 140

منابع اینترنتی…………………………………………………………………………………………… 140

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود پایان نامه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی

چکیده

        خداوند برای هدایت انسان ها، پیامبران الهی را به سوی بشر مبعوث کرده است تا اندیشه و تفکر آنان را تحول و در رفتار و کردار افراد بشر و جوامع آنان تغییر ایجاد کند.

هدف از این گردآوری اشاره به تاثیر قرآن و حدیث، که هر دو در هدایت بشر نقش به سزایی دارند، است.

برای این منظور ما در این تحقیق به ترتیب زندگانی و تاثرات هشت تن از شاعران بزرگ را دنبال کردیم و برای این که تاثر هر نویسنده و سخنور را بهتر ردیابی کنیم از زندگانی آن شاعر و نویسنده به اجمال سخن گفتیم و میزان اشتغال وی به علوم قرآنی از جمله تفسیر کتاب مجید و احادیث رسول اکرم و اخبار معصومین را تا حد ممکن یادآوری کردیم.

در این تحقیق با توجه به پرسشنامه ای که تهیه گردید و در اختیار چهل نفر از دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی  مدرسه آرمینه مصلی نژاد قرار گرفت، ما به بررسی میزان آشنایی آن ها با مفهوم قرآن و حدیث و نقش آن ها در ادبیات فارسی پرداختیم و پس از مشاهده- ی پاسخ نامه ها نتایج حاصل را به صورت جداول و نمودار هایی برای هر سوال به صورت مجزا نشان دادیم و پی بردیم که هر دو گروه آماری نتایج یکسانی داشتند.

فهرست مطالب

پیشگفتار……………………………………………………………………………………………………………..ا-ب

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………..ب-ج

چکیده………………………………………………………………………………………………………………..ج-د

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1مقدمه …………………………………………………………………………………………………………1

1-2بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………2

1-3اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………..2

1-4اهمیت تحقیق……………………………………………………………………………………………….2

1-5 سئوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………3-2

1-6 فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………….3

1-7 کلید واژه ها……………………………………………………………………………………………..4-3

فصل دوم: پیشینه تحقیق

2-1  مقدمه……………………………………………………………………………………………………5

2-2  تاریخچه موضوع…………………………………………………………………………………. 7-6

2-3  پیشینه نظری…………………………………………………………………………………..8-7

2-4 پیشینه عملی(نقد کتاب)………………………………………………………………………………………………9

2-5 ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….9

فصل سوم: روش تحقیق

3-1  مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………10

3-2  روش های مورد استفاده در تحقیق…………………………………………………………………………..11

3-3  فنون گردآوری اطلاعات و توضیح آن ها…………………………………………………………………..12

3-4  جمع آوری داده ها…………………………………………………………………………………………………….12

3-5  تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………..13

فصل چهارم: یافته های تحقیق

4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………….14

 4-2 قرآن کتاب آسمانی ما……………………………………………………………………………………………….15

4-3 تعریف ادبیات……………………………………………………………………………………………………………. 15

فرضیه 1: ادبیات فارسی از کلام قرآن بهره های فراوانی گرفته است…………………………….17-16

4-4 تاثیرات دین اسلام در عرصه ی ادبیات………………………………………………………………19-17

5-4 صبر و شکیبایی قرآن در نظم شاعران………………………………………………………………..20-19

6-4 حدیث چیست………………………………………………………………………………………………………21-10

4- 6-1-حدیث محبت در ادب فارسی………………………………………………………………………..25-21

فرضیه 2: برخی از شعرای متقدم در آیات و احادیث در شعر خود بهره گرفته اند…………. 35-27

فرضیه 3: میزان استفاده حافظ از احادیث و قرآن در اشعارش زیاد بوده است…………..42-36

فرضیه 4: مولوی داستان یوسف را در اشعار خود بررسی کرده است………………………..59-43

فرضیه 5: سنایی در اشعار خود به تصویر پردازی قرآنی پرداخته است…………………….66-60

فرضیه 6: شهریار دراشعار خود از نهچ البلاغه بهره برده است………………………………….98-67

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5- 1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….128

5-2 بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………. 130-129

5-3 مشکلات تحقیق………………………………………………………………………………………………………130

5-4- پیشنهادات تحقیق…………………………………………………………………………………………………131

فهرست منابع و مآخذ……………………………………………………………………………133-132

پیوست

فهرست جداول…………………………………………………………………………..127-99

جدول 1-4- توزیع فراوانی افراد شرکت کننده در تحقیق بر حسب سن

جدول 2-4- شاخص های تمایل مرکزی و شاخص های پراکندگی سن افراد شرکت کننده در تحقیق

جدول 3-4- توزیع فراوانی سن افراد شرکت کننده در تحقیق به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 4-4- توزیع فراوانی افراد شرکت کننده در تحقیق بر حسب پایه تحصیلی

جدول 5-4- توزیع فراوانی شغل پدر افراد شرکت کننده در تحقیق

جدول 6-4- توزیع فراوانی شغل پدر افراد شرکت کننده در تحقیق به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 7-4- توزیع فراوانی تحصیلات پدر افراد شرکت کننده در تحقیق

جدول 8-4- توزیع فراوانی تحصیلات پدر افراد شرکت کننده در تحقیق به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 9-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر قرآن در ادب پارسی

جدول 10-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر قرآن در ادب پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 11-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر حدیث در ادب پارسی

جدول 12-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر حدیث در ادب پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 13-4- توزیع فراوانی علاقه افراد شرکت کننده در تحقیق نسبت به شعرهای استفاده کننده از قران و احادیث

جدول 14-4- توزیع فراوانی علاقه افراد شرکت کننده در تحقیق نسبت به شعرهای استفاده کننده از قران و احادیث به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 15-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد ماندگاری اشعار شعرای پارسی استفاده کننده از قرآن و حدیث

جدول 16-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد ماندگاری اشعار شعرای پارسی استفاده کننده از قرآن و حدیث به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 17-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در ادبیات پارسی

جدول 18-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در ادبیات پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 19-4- توزیع فراوانی دیدگاه افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در فراگیر شدن ادبیات پارسی در سطح جهان

جدول 20-4- توزیع فراوانی دیدگاه افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در فراگیر شدن ادبیات پارسی در سطح جهان به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 21-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده با شعرای استفاده کننده از قرآن و حدیث  در اشعار خود

جدول22-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده با شعرای استفاده کننده از قرآن و حدیث  در اشعار خود به تفکیک پایه تحصیلی

جدول23-4- توزیع فراوانی موافق بودن افراد شرکت کننده در مورد تاثیر استفاده از قرآن و حدیث در کسب عبرت برای سایرین

جدول 24-4- توزیع فراوانی موافق بودن افراد شرکت کننده در مورد تاثیر استفاده از قرآن و حدیث در کسب عبرت برای سایرین به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 25-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد نقش قرآن و حدیث استفاده شده در ادبیات پارسی در زندگی بشری

جدول 26-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد نقش قرآن و حدیث استفاده شده در ادبیات پارسی در زندگی بشری به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 27-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد اشعار استفاده کننده از قرآن و حدیث استفاده شده از طریق رسانه ها

جدول 28-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد اشعار استفاده کننده از قرآن و حدیث استفاده شده از طریق رسانه ها به تفکیک پایه تحصیلی

جدول 29-4- تجزیه و تحلیل آماری بین پاسخ های داده شده توسط دو گروه شرکت کننده در تحقیق ( پایه تحصیلی پیش دانشگاهی ، پایه تحصیلی سوم دبیرستان )

 

فهرست منحنی ها………………………………………………………………..126-100

منحنی 1-4-  درصد فراوانی سن افراد شرکت کننده در تحقیق

منحنی 2-4- توزیع فراوانی سن افراد شرکت کننده در تحقیق بر حسب پایه تحصیلی

منحنی 3-4-  درصد فراوانی پایه تحصیلی افراد شرکت کننده در تحقیق

منحنی 4-4-  درصد فراوانی شغل پدر افراد شرکت کننده در تحقیق

منحنی 5-4- توزیع فراوانی شغل پدر افراد شرکت کننده در تحقیق به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 6-4- درصد فراوانی تحصیلات پدر افراد شرکت کننده در تحقیق

منحنی 7-4- توزیع فراوانی تحصیلات پدر افراد شرکت کننده در تحقیق به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 8-4- درصد فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر قرآن در ادب پارسی

منحنی 9-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر قرآن در ادب پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 10-4- درصد فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر حدیث در ادب پارسی

منحنی 11-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق با تاثیر حدیث در ادب پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 12-4- درصد فراوانی علاقه افراد شرکت کننده در تحقیق نسبت به شعرهای استفاده کننده از قران و احادیث

منحنی13-4- توزیع فراوانی علاقه افراد شرکت کننده در تحقیق نسبت به شعرهای استفاده کننده از قران و احادیث به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 14-4- درصد فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد ماندگاری اشعار شعرای پارسی استفاده کننده از قرآن و حدیث

منحنی 15-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد ماندگاری اشعار شعرای پارسی استفاده کننده از قرآن و حدیث به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 16-4- درصد فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در ادبیات پارسی

منحنی 17-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در ادبیات پارسی به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 18-4- درصد فراوانی دیدگاه افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در فراگیر شدن ادبیات پارسی در سطح جهان

منحنی 19-4- توزیع فراوانی دیدگاه افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد تاثیر قرآن و حدیث  در فراگیر شدن ادبیات پارسی در سطح جهان به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 20-4- درصد فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده با شعرای استفاده کننده از قرآن و حدیث  در اشعار خود

منحنی21-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده با شعرای استفاده کننده از قرآن و حدیث  در اشعار خود به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی22-4- درصد فراوانی موافق بودن افراد شرکت کننده در مورد تاثیر استفاده از قرآن و حدیث در کسب عبرت برای سایرین

منحنی 23-4- توزیع فراوانی موافق بودن افراد شرکت کننده در مورد تاثیر استفاده از قرآن و حدیث در کسب عبرت برای سایرین به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 24-4- درصد فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد نقش قرآن و حدیث استفاده شده در ادبیات پارسی در زندگی بشری

منحنی 25-4- توزیع فراوانی نظر افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد نقش قرآن و حدیث استفاده شده در ادبیات پارسی در زندگی بشری به تفکیک پایه تحصیلی

منحنی 26-4- درصد فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد اشعار استفاده کننده از قرآن و حدیث استفاده شده از طریق رسانه ها

منحنی 27-4- توزیع فراوانی آشنایی افراد شرکت کننده در تحقیق در مورد اشعار استفاده کننده از قرآن و حدیث استفاده شده از طریق رسانه ها به تفکیک پایه تحصیلی

جهت دانلود کلیک کنید