دانلود پایان نامه بررسی مراحل رشد زبان در یک کودک طبیعی انگلیسی زبان

عوامل تعیین کننده مراحل یادگیری
ارتباط شناختی بین پیچیدگیهای معنایی و نحوی این تکواژ‌هاست که کلید مراحل تحول است، نه بسامد کاربرد آنها در گفتار بزرگسال. پیچیدگیهای نحوی و معنایی زمانی آشکار می‌شوند که به مراحل یادگیری در زبانهای دیگر توجه کنیم. برای مثال، مفهوم واقعی «جمع» (یک و بیشتر از یک) واقعاً ساده است و کودک آن را به سرعت فرا می‌گیرد؛ با این وجود، نشانه‌گذاری جمع در عربی مصری بسیار پیچیده می‌باشد و استثناهای زیادی در آن وجود دارد. در مقایسه با پیش‌دبستانی‌های انگلیسی زبان، اکثر نوجوانان مصری همچنان در رابطه با «جمع» مشکل دارند.
تفاوت جنسیت نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در زبان انگلیسی، مانند زبان فرانسوی، تنها دو جنسیت، مرد و زن، وجود دارد؛ با این وجود، اکثر واژه‌های انگلیسی برای جنسیت نشانه‌گذاری نشده‌اند. فولانی ، که یک زبان نیجری- کنگویی است، حدوداً شامل دوازده جنسیت می‌باشد. به علت پیچیدگی معنایی و نحوی این شکلها، کودکان فولانی زبان، نسبت به کودکان انگلیسی زبان، نشانه‌های جنسیت را در مدت زمان طولانی‌تری فرا می‌گیرند.

فهرست عناوین

عنوان                                                                      صفحه

مقدمه مترجم ……………………………………………………….. 1
عوامل تعیین کننده مراحل یادگیری ……………………………………. 2
تکواژهای اولیه دیگر ………………………………………………… 5
افعال معین …………………………………………………………. 5
پسوندهای صفت و اسم ………………………………………………. 6
یادگیری قانون صرفی و جنبه‌های دیگر زبان …………………………… 7
تحول شکل جمله …………………………………………………… 10
عناصر جمله ………………………………………………………. 11
تحول عبارت اسمی …………………………………………………. 11
تحول عبارت فعلی ………………………………………………….. 13
زمان و ارجاع ……………………………………………………… 19
انواع جمله ………………………………………………………… 23
شکل جمله خبری …………………………………………………… 24
شکل جمله پرسشی ………………………………………………….. 29
شکل جمله امری ……………………………………………………. 35
شکل جمله منفی……………………………………………………… 36
درونه‌گیری و ربط …………………………………………………… 41
درونه‌گیری عبارتی ………………………………………………….. 43
درونه‌گیری مصدری ………………………………………………….. 44
درونه گیری اسم فعل ………………………………………………….. 45
درونه‌گیری بند وابسته …………………………………………………. 46
ربط بندی …………………………………………………………….. 51
خلاصه ………………………………………………………………. 57
تحول واجشناختی ……………………………………………………… 58
فرایندهای واجشناختی ………………………………………………….. 60
فرایندهای ساختار هجایی ……………………………………………….. 60
فرایند همگونی …………………………………………………………. 63
فرایندهای جانشینی ……………………………………………………… 64
فرایندهای چندگانه ………………………………………………………. 66
درک و تولید ……………………………………………………………. 67
خلاصه ………………………………………………………………… 68
نتیجه‌گیری ……………………………………………………………… 69
مباحثه …………………………………………………………………. 70
خودآزمایی ……………………………………………………………… 71
تحول معناشناختی و کاربرد زبان در افراد مدرسه‌رو و بزرگسال ……………… 73
اهداف فصل …………………………………………………………….. 74
تحول کاربرد شناختی……………………………………………………… 79
داستانها …………………………………………………………………. 80
تحول داستانها ……………………………………………………………. 83
تحول دستور زبان قصه …………………………………………………… 89
تفاوتهای داستان ………………………………………………………….. 96
تواناییهای محاوره‌ای ……………………………………………………. 100
کاربردهای زبان ………………………………………………………… 101
شروع و حفظ موضوع ………………………………………………….. 105
رابط‌ها و جداکننده‌ها …………………………………………………….. 106
درخواستهای غیر مستقیم …………………………………………………. 107
اصلاح گفتگو …………………………………………………………… 110
اصطلاحات اشاره‌ای …………………………………………………….. 111
تفاوتهای جنسیتی …………………………………………………………. 112
کاربرد واژه‌ها …………………………………………………………… 113
سبک گفتگو ……………………………………………………………… 114
تحول …………………………………………………………………… 118
نتیجه ……………………………………………………………………. 120
خلاصه ………………………………………………………………….. 122

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود پایان نامه بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان

مقدمه
1-    مزاح یا شوخ طبعی
مزاح   به عنوان یکی از ویژگیهای شخ+صیتی انسان، کیفیتی منحصر به نوع آدمی است. اگر چه ارائه تعریف دقیقی از مزاح دشوار است، اما حتی در تمدنهای باستان نیز در این باره نظرات و مطالب گسترده ای مطرح شده است. مثلاً در کتاب عهد عتیق، پندی به این مضمون وجود دارد که «دلی شاد به خوبی یک طبیب کار می کند» افلاطون، ارسطو و اندیشمندان و فلاسفه سایر اعصار و قرون نیز دربارة مزاح به اظهار نظر پرداختند. در متون احادیث اسلامی نیز روایاتی از پیامبر و ائمه وجود دارد که حاکی از تأثیرات مثبت مزاح در زندگی مؤمنان است. در روایاتی از پیامبر اکرم (ص) ایشان فرموده اند «هیچ مؤمنی نیست جز این که او را شوخی و مزاح است».

فهرست مطالب
چکیده                                                                                     الف
فصل اول: موضوع تحقیق
مقدمه                                                                                         2
بیان مسئله تحقیق                                                                        6
اهمیت و ضرورت تحقیق                                                              7
اهداف تحقیق                                                                               7
تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها                                                  7
فصل دوم: مبانی نظری و یافته های پژوهشی
مبانی (رویکردهای) نظری روان شناختی مزاح                                11
نظریه اهانت                                                                           11
نظریه تخلیه هیجانی و آسودگی                                                      11
نظریه ناهماهنگی و تباین                                                              12
واکنشهای مزاح                                                                           13
مزاح و سیستم ایمنی بدن                                                                15
مزاح و عملکرد تحصیلی                                                               16
نقش درمانی مزاح                                                                         16
تبین روان شناختی از تأثیر مزاح در مقابله با استرس                          17
مدل تعاملی استرس                                                                       18
مبانی نظری سلامت روانی                                                            21
نظریه موری                                                                                22
نظریه آدلر                                                                                  23
نظریه فروم                                                                                  23
نظریه مزلو                                                                                 23
نظریه اسکینر                                                                               24
نظریه یونگ                                                                                24
افراد سالم از نظر روانی                                                                25
نظریه اسلام                                                                                 26
اهمیت سلامت روان                                                                       28
عوامل زیستی                                                                               28
عوامل عاطفی و روانی                                                                  30
عوامل اجتماعی                                                                            30
رابطة بین استرس، کنار آمدن و سلامتی                                             30
پیامدهای استرس                                                                             33
اختلال هیجانی                                                                               33
اختلال شناختی                                                                              34
اختلال فیزیولوژیکی                                                                       35
کنار آمدن                                                                                       36
روشهای کنار آمدن مستقیم                                                                 36
کنار آمدن مواجهه ای                                                                       37
مسئله گشایی برنامه ریزی شده                                                           38
حمایت اجتماعی                                                                              38
روشهای کنار آمدن دفاعی                                                                 40
مکانیزمهای دفاعی                                                                            40
کاهش دهندگان شیمیایی استرس                                                         41
پسخوراند زیستی                                                                            42
ورزش                                                                                         43
یافته های پژوهشی در زمینة مزاح (شوخ طبعی)                                 43
ترغیب پرورش توانایی شوخ طبعی                                                   47
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری و روش نمونه گیری                                                     50
ابزار اندازه گیری (پرسشنامة تجدید نظر شدة علائم روانی                    50
نمره گذاری پرسشنامه                                                                    50
پایایی پرسشنامه تجدید نظر شدة علائم روانی                                      51
مقیاس شوخ طبعی (مزاح) مارتین ولفکورت                                       51
نمره گذاری مقیاس سنجش شوخ طبعی                                                51
طرح تحقیق و منطق انتخاب آن                                                         52
روش اجرا تحقیق                                                                           52
روش تحلیل داده ها                                                                         53
فصل چهارم: یافته های تحقیق
یافته های توصیفی                                                                        55
یافته های مربوط به فرضیه تحقیق                                                    57
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری تحقیق
تبیین یافته های تحقیق                                                                     59
محدودیتهای تحقیق                                                                         60
پیشنهادات                                                                                    60
فهرست منابع                                                                                62
ضمائم                                                                                         68

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود پایان نامه بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهرستان بیجار

چکیده

این تحقیق به منظور بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دورة دبیرستان شهرستان بیجار صورت گرفته است.

جامعة آماری، دانش‌آموزان دوره دبیرستان شهرستان بیجار که جمعاً 610 نفر دانش‌آموزاعم از دختر و پسر را شامل می‌شود، می‌باشد.

40 نفر به عنوان نمونه آماری از بین این دانش‌آموزان به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شد که 20 نفر پسر و 20 نفر دختر می‌باشد.

آزمون ارزیابی عزت نفس آنها، پرسشنامه 58 سؤالی عزت نفس کوپر اسمیت و نمره معدل ترم قبل بیانگر نمره پیشرفت تحصیلی آنهاست.

هدف از تحقیق حاضر آزمودن این فرضیه است که در بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان رابطه وجود دارد.

همچنین بین عزت نفس با جنسیت رابطه وجود دارد.

پس از اجرای آزمون و تجزیه و تحلیل آماری و برآورد نتایج زیر بدست آمد:

1-ضریب همبستگی در پسران 96/0 و در دختران 93/0 مثبت می‌باشد و ضریب همبستگی بسیار بالایی است بنابراین فرضیه اول تأیید می‌شود و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی رابطه معنی‌داری دارد.

2-ضریب همبستگی در دختران با پسران تفاوت معنی‌داری ندارد زیرا در هر دو همبستگی خیلی بالاست بنابراین عزت نفس با جنسیت رابطه ندارد.

فهرست مطالب
عنوان               صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم    الف
تقدیر و تشکر    ب
چکیده    ت
فهرست مطالب    ث
فهرست جدواول    ح

فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه    2
بیان مسأله    4
اهمیت و ضرورت مسأله    5
اهداف    6
سؤالات و فرضیه‌ها    6
متغیرها و تعاریف عملیاتی    7

فصل دوم: پیشینه تحقیق
مبانی نظری    9
مبانی تجربی    18
مدل تحلیلی    21

فصل سوم: رو‌ش‌شناسی
روش تحقیق    23
جامعه آماری    23
نمونه آماری    23
ابزارها    23
روشهای  آماری    24

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

فصل پنجم: نتیجه‌گیری
بحث بر یافته‌ها    39
محدودیت‌ها    40
پیشنهادات    41

منابع و مأخذ    42

ضمائم
پرسشنامه    43

 

جهت دانلود کلیک کنید

دانلود پایان نامه بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحانات و در ایام امتحانات

بیان مسئله

تقریباً هر کسی تجاربی از نوع ناراحتی‌های کلی، انتظار رویدادهای شوم و احساس تنش در موقعیت‌هایی را داشته است که علت تنش نیز روشن نیست. ما معمولاً اضطراب را به این گونه پدیده‌ها ارتباط می‌دهیم. اضطراب را می‌توان در گسترده‌ترین معنای آن به حالت عاطفی و فیزیولوژیکی گوناگونی ارتباط داد. هنگامی که کودکی در بامداد امتحان، تمایلی به مدرسه رفتن نشان نمی‌دهد. ممکن است بی‌میلی او را به احساس اضطراب نسبت به کارکرد وی در امتحان نسبت دهیم. هنگامی که قهرمان ورزشی نمی‌تواند پیش از مسابقه مهمی غذا بخورد ممکن است رفتار او را ناشی از اضطراب بدانیم. همچنین هنگامی که کودکی، درسی را بر می‌گزیند که آشکارا برای او کششی در بر ندارد، ممکن است گزینش او نتیجه ترس از شکست و یا اضطراب بدانیم. ظاهراً اضطراب دارای منابع گوناگون است و می‌تواند از راههای ممکن بسیاری پدیدار شود. اضطراب ممکن است به نشانه‌های فیزیولوژیکی معینی منجر شود که بی‌شباهت به نشانه‌های ناشی از عاطفه‌ ترس نیست . اضطراب می‌تواند به کاهش کارکرد در کار فکری پیچیده بینجامد. ممکن است به گزینش غیر منطقی بینجامد و یا ممکن است به عقب‌نشینی فرد از موقعیت‌هایی منجر شود که اضطراب‌آورهستند. در هر صورت، در حالی که تفکر درباره منشاء و معنی اضطراب سده‌های پیاپی مورد توجه الهیون و فلاسفه بوده است. اغلب گفته می‌شود که فروید نخستین بررسی روان‌شناسی اضطراب را انجام داده است. منظور از اضطراب نوعی حالت هیجانی ناخوشایند و مبهم است که با پریشانی، هواس، تپش  قلب، تعرق، سردرد، بی‌قراری و تکرر ادرار همراه است. هنگامی که فرد نسبت به کارآمدی، توانایی و استعداد خود در شرایط امتحان دچار نگرانی و تردید می‌شود می‌توان از اضطراب امتحان سخن گفت. در هنگام امتحان، به ویژه امتحانات سرنوشت ساز( کنگور و امتحان نهایی) بیشتر دانش آموزان و دانشجویان اضطراب امتحان را تجربه می‌کنند. وجود اندکی اضطراب در انسان طبیعی و مطلوب است و موجب افزایش تلاش و تکاپو می‌شود، اما اگر از حد اعتدال تجاوز کند موجب کاهش پیشرفت تحصیلی خواهد شد. دانش آموز و دانشجویی که اضطراب امتحان دارد احساس می‌کند که ذهنش خالی شده و هرچه را که آموخته فراموش کرده است، چنین فردی معمولاً به پرسش‌ها پاسخ‌های بی‌ربط، نادرست و یا ناقص می‌دهد و با افکاری نامربوط و ناخواسته در مورد پیامدهای امتحان درگیر است.

فهرست مطالب
عنوان         صفحه

فصل اول : ادبیات پژوهش

مقدمه     1
بیان مسئله     4
اهمیت و ضرورت پژوهش     6
اهداف پژوهش     8
فرضیه‌های پژوهش     8
تعریف متغیرها     9

فصل دوم : پایه‌های نظری و پیشنة تحقیق

مقدمه     11
اضطراب     11
علائم اضطراب     19
بیماری‌های که در اثر اضطراب ایجاد می شوند.    20
رویکردهای نظری به اضطراب     24
اضطراب امتحان     32
پیشینه تحقیقات     39

فصل سوم : روش تحقیق

مقدمه     45
عنوان         صفحه

جامعه آماری     45
نمونه آماری     45
شیوه  اجرای تحقیق     49
روش‌های آماری     49

فصل چهارم : یافته‌های پژوهشی

مقدمه     51
یافته‌های توصیفی     52
یافته‌های استنباطی     55

فصل پنجم : بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه     57
بحث و نتیجه‌گیری     57
پیشنهادهای کاربردی     60
پیشنهادهای پژوهشی     61
محدودیت‌های پژوهش     62

منابع و ضمائم     63

 

پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

بیان مسئله

با توجه به این که ارتباطات فرایندی محوری در تبادل اطلاعات بین اعضاء سازمان و بین سازمانی است و تعاملات قسمتهای مختلف را برقرار می کند بنابراین یک ابزار موثر در هماهنگ سازی کاربرد اثر بخش منابع انسانی تلقی می شود و در سازمانهایی که فرایند ارتباطات به خوبی برقرار نشود آثار و تبعاتی را بدنبال خواهد داشت که یکی از آنها
می تواند در عملکرد مدیران موثر واقع شود.

تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از تعارضهایی که بین افراد یا کارکنان یک سازمان پیش می آید ناشی از ارتباطات ضعیف و یا ارتباطات ناقص است. زیرا افراد هفتاد درصد ساعات کارشان را بصورت نوشتن، خواندن، صحبت کردن و یا گوش دادن صرف ارتباطات می کنند (رابینز ، 1998 . ص 310  ) .

یکی از موانع اساسی عملکرد موفقیت آمیز یک گروه یا یک سازمان فقدان ارتباطات اثر بخش است. اثر بخشی «ارتباطات» به دو دلیل برای مدیران اهمیت دارد. یکی آن که مدیران کارکرد های مدیریت را بوسیله فرایند «ارتباطات» انجام می دهند و دیگر اینکه ارتباطات امری حیاتی است که مدیران قسمت اعظم وقت خود را صرف آن می کنند (ابستونروفریمن ترجمه اعرابی و پارسیان ، ص 111).

بنابراین «ارتباطات» اثر بخش لازمه اثر بخشی هر گروه و سازمانی است زیرا از جمله عوامل سه گانه ای که به عنوان معیارها و مقیاسهای «اثر بخشی سازمانی» برشمرده اند مهارتهای ارتباطی مدیریتی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات می باشند (رابینز ترجمه کبیری ، 1376 . ‌ص 51).

هر یک از کارکنان سازمانها، بخصوص مدیران می دانند که «ارتباطات امری حیاتی» در هر  سازمان است و اثر بخشی سازمان (یعنی میزان تحقق هدفهای سازمانی) تا حد زیادی بستگی به اثر بخشی ارتباطات دارد. اما کمتر کسی در فکر ایجاد محیطی است که از نظر ارتباطات اثر بخش باشد. لذا مسأله این پژوهش بررسی و مطالعه نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیریت در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه می باشد. با این هدف که با روشن شدن رابطه ارتباطات با عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و زمینه لازم برای توجه و اقدام جدی مدیران سازمان ملی جوانان و مسئولین بالاتر جهت اثر بخش ساختن ارتباطات در سازمان مذکور فراهم آید تا از آن طریق عملکرد مدیران بهبود و افزایش یابد (طبری، 1380).

فهرست مطالب

عنوان                                                                                       صفحه

چکیده                                                                                 1

فصل اول: کلیات پژوهش                                 

1-1- مقدمه                                                                           3

2-1- بیان مسئله                                                          3

3-1- هدف پژوهش                                                       4

4-1- اهمیت ضرورت پژوهش                                                                               5

5-1- انگیزه پژوهش                                                                                           6

6-1- سوالهای پژوهش                                                                                        6

7-1- تعاریف عملیاتی                                                                                         6

فصل دوم:  ادبیات و پیشینه پژوهش

1-2-  مبانی نظری پژوهش                                                                   11

1-1-2- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات                                                                     12

2-1-2- ارتباطات چیست                                                                                      14

3-1-2- تعاریف ارتباطات                                                                                     15

4-1-2- هدف از برقراری ارتباط                                                                             17

5-1-2- انواع ارتباطات                                                                                        18

6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی                                                                       22

7-1-2- شیوه های ارتباط                                                                                      23

8-1-2- شکلهای ارتباط                                                                                       25

9-1-2- فرآیند ارتباطات                                                                                                29

10-1-2- الگوی ارتباطی برلو                                                                                 31

11-1-2- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل              31

12-1-2- موانع برقراری ارتباط                                               32

13-1-2- کارکردهای ارتباطات                                                  33

14-1-2- نقش ادراک در ارتباطات                                               45

15-1-2- بازخور                                                                       47

16-1-2- ویژگی یک ارتباط مؤثر                                                 49

17-1-2- رفتار تأثیر گذار چیست                                                  50

18-1-2- نقش بیان مؤثر در ارتباطات                                            50

19-1-2- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات                               52

ارتباط مؤثرتر                                                                                52

21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات                                              53

22-1-2- ارتباطات محور توسعه                                                    55

23-1-2- پیشرفت ارتباطات                                                            56

24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان                                               59

25-1-2- اهمیت ارتباطات سازمانی                                                  63

26-1-2- مدیریت ارتباطات سازمانی                                                 65

27-1-2- اهمیت ارتباطات در مدیریت                                                65

28-1-2- ارتباطات و مشکلات مدیریت                                               69

2-2- عملکرد                                                                                  70

1-2-2- مدیریت عملکرد                                                                    71

2-2-2- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد                                          72

3-2-2- تعریف ارزشیابی عملکرد                                                        73

4-2-2- سابقه مدل ACHIEVE

5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE

6-2-2- سه کنش مدیریت عملکرد                                                         81

7-2-2- برنامه ریزی عملکرد                                                              82

8-2-2- سرپرستی                                                                               83

9-2-2- مرور بر عملکرد                                                                     85

10-2-2- معیارهای عملکرد                                                                  85

11-2-2- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد     88

12-2-2- الگوی بهبود عملکرد مدیریت                                                                     92

3-2- پیشینه پژوهش                                                                                            96

1-3-2- تحقیقات داخل کشور                                                                                96

2-3-2- تحقیقات خارج کشور                                                                               98

فصل سوم: فرایند پژوهش

1-3- روش پژوهش                                                                                           105

2-3- جامعه آماری                                                                                              105

3-3- نمونه و روش نمونه گیری                                                                              105

4-3- ابزار پژوهش                                                                                              106

5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                         107

6-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                                           107

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

1-4- مقدمه                                                                                                      109

2-4- توصیف داده ها                                                                                           110

3-4- تحلیل داده ها                                                                                             119

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

1-5- بحث و نتیجه گیری                                                                                      127

1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش                                                                          127

2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش                                                                       127

1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                                                                  127

2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                                                                 128

3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                                                                 128

4-2-1-5- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش                                                               129

2-5-  نتیجه کلی                                                                                                130

3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش                                                                        130

4-5- پیشنهادهای پژوهش                                                                                     130

5-5- خلاصه پژوهش                                                                                          131

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی                                                                                           136

فهرست منابع لاتین                                                                                             139

ضمایم

پرسشنامه مربوط به مدیر

پرسشنامه مربوط به کارکنان

فهرست جداول

عنوان                                                                                 صفحه

جدول شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت                                        115

جدول شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات                    116

جدول شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت                        117

جدول شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی                       118

جدول شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش                            119

جدول شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           120

جدول شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           121

جدول شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش                 122

جدول شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش               123

جدول شماره (4-10) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول                                        124

جدول شماره (4-11) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش                       125

جدول شماره (4-12) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      126

جدول شماره (4-13) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      126

جدول شماره (4-14) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      127

جدول شماره (4-15) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      127

جدول شماره (4-16) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش                      128

جدول شماره (4-17) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      128

جدول شماره(4-18) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش                     129

جدول شماره (4- 19) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش                            129

جدول شماره (4-20) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      130


فهرست نمودارها

عنوان                                                                                 صفحه

نمودار شماره (2-1) مفهوم فایول از پل ارتباطی                                                   14

نمودار شماره (2-2) مدل فرایند ارتباطات                                                          31

نمودار شماره (2-3) مدل برلو از ارتباطات                                                         33

 نمودار شماره (2-4) سیستم اطلاعات                                                              45

نمودار شماره (2-5) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری                                         47

نمودار شماره (2-6) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی                                            77

نمودار شماره (2-7) موضع گیری برای عملکرد آینده                                             78

نمودار شماره (2- 8) ارتباط اجزای الگوی بام                                                     98

نمودار شماره (2- 9) مدیریت عملکرد                                                             100

نمودار شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت                                       115

نمودار شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات                    116

نمودار شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت                        117

نمودار شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی                      118

نمودار شماره (4-5)  توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش                    119

نمودار شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش           120

نمودار شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش           121

نمودار شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش           122

نمودار شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش                  123

نمودار شماره (4-10) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      130

نمودار شماره (4-11) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      130

 

جهت دانلود کلیک کنید